تاثیر مذاکرات 5+1 بر صنعت پخش
مقدمه
این روزها در محافل اقتصادی و سیاسی، مذاکرات 5+1 نقل مباحث است. یکی مخالف، یکی موافق، یکی میگوید ضرر کردیم، دیگری عقیده دارد سود کردیم، یکی معتقد است بالاخره تمام شد و راحت شدیم، یکی میگوید پس از این همه سختی آخر هم باج دادیم.
این که اساس و شرایط این مذاکرات و نتایج آن درست بوده یا غلط در تشخیص من نیست. این را باید کارشناسان مسائل سیاسی نظر دهند. اما مطمئناً این مذاکرات در اقتصاد و بازار کشور تاثیر گذاشته است و صد البته این تاثیر را عموم مردم دیده اند.
حال بعنوان یک کارشناس بازاریابی قصد دارم تاثیر این مذاکره و توافقات آن را در صنعت پخش بررسی نمایم.

من رضا زاغری تفرشی دکتری مدیریت بازاریابی، مدرس MBA و DBA در دانشگاه تهران و مدرسه عالی کسب و کار ماهان، رئیس هیات مدیره گروه بین المللی مشاوران تدبیر و عضو کارگروه اشتغال و کارآفرینی هستم.