رویداد چوپان نقطه ضعف یا قوت؟
در12 فروردین 1392 شاهد رونمایی از بزرگترین بستنی جهان در بام تهران بودیم. به عنوان یک ایرانی تمایل دارم به این واقعه افتخار کنم و می کنم، اما وقتی قصد نقد و بررسی این رویداد بزرگ را داشتم، متاسفانه با انبوهی از هجمه های منفی مواجه شدم. تقریباً تمامی سایتهای خبری و وبلاگ ها، تنها به جنبهای منفی و مشکلاتی که در این مراسم روی داد پرداخته بودند. اگر بخواهم منصف باشم فقط برخی از سایتها در انتها و یا ابتدای نقدشان اشاره ای هم به نیت خیر چوپان کرده بودند. از همه جالب تر آن بود حتی سایت چوپان نیز پاسخ و یا توجیهی برای این رویداد ارائه نکرده بود.
من رضا زاغری تفرشی دکتری مدیریت بازاریابی، مدرس MBA و DBA در دانشگاه تهران و مدرسه عالی کسب و کار ماهان، رئیس هیات مدیره گروه بین المللی مشاوران تدبیر و عضو کارگروه اشتغال و کارآفرینی هستم.